Frustratie safari 4 beta

Akkoord, het is beta software, ik ben bereid functionaliteit en stabiliteit deels op te offeren voor snelheid en nieuwe features, maar toen ik mijn blogpost over een delicious bookmark wilde maken in Safari4 wilde maken bleek dat de edit-pagina volledig ‘crashte’ toen ik op de link-invoegen knop drukte, waardoor ik dus helemaal opnieuw moest beginnen -_-

(gelukkig is FF3 ook voor os x beschikbaar 🙂 )

Pieter Van Geel

~ door twonkel op maart 2, 2009.

Geef een reactie

 
