VTK Poker (site)

Vandaag wou ik me inschrijven voor de VTK Pokerchamp 2008-2009. Wanneer ik op de site terechtkwam, vond ik dit :

screenshot2

Het was me dus helemaal niet duidelijk hoe ik me moest inschrijven, uiteindelijk kwam ik op het idee om me in te loggen. En toen kwam er dit te voorschijn :

screenshot1

Geweldig ! Nu kan ik eindelijk inschrijven … en na het inschrijven kreeg ik terug dit :

screenshot2

Het is nu onduidelijk of ik wel inschreven ben of niet. Na de pagina terug te bezoeken was er gelukkig wat meer duidelijkheid :

screenshot3

~ door darkarchon2009 op maart 5, 2009.

Geef een reactie

 
